Thursday, March 12, 2009

ari nie......

aku br lepas sudahkan viva ku... aku masih berasa penat semacam. semlm aku tak tidur. ari nie biler ader masa utk melepakan mata tp x bleh... xtau lah naper... mungkin sebb bnyk sngt masalah kepala aku ne muncul... lalu aku duduk di atas kerusi sambil dgr mp3 sbnrnye aku ingin kan ketenangan dlm jiwa aku.... lalu terimbas lah kembali cerita2 aku d part 1 sampai 6 nie... aku mcm x percaya yg aku dh pun nk grade... sedar x sedar aku dh pun nk abis part 6 ku... aku terlalu mengharap supaya aku diselamatkan dr repeat paper. semoga aku berjaya dgn sucess nye.... hhuhuhu.... ari nie laici bermlm di uitm. aku lg membuat aku bosan giler... aku selalu kaco dier... hahaha... otak akusebenarny tgh serabut yg teramat sngt.... mcm2 bermain di kepala otak ku... aku nk selesaikan pun x tawu mcm maner... miki sedang basuh kete pada mlm ari... aku tak der aktiviti nk di buat. akhirnye mata aku dh mengatuk n tidur selepas memerahkan otak ak utk update blog ne... pada rakan2 ku yg mengikuti blog nie, arap maaf segala kesulitan atas ejaan susunan ayat n kurang update blog amat kesali... harap maaf...

No comments: