Sunday, March 1, 2009

ku declare war atas kwnku....

aku ari nie mendeclare war atas 2 org rakan ku yg suka talam... aku akn bertambh kental.... talam? kenapa? entah aku pun tak tau kenapa... mungkin sbb aku jenis yg suka percayakan semua... tu yg yg terkena... bak kata org lurus bendul... hahahahaha.... dan aku sering dipermainkan oleh org ramai... aku akn mencr identiti ku sndiri... mulai ari nie aku x kan menyusahkan org lg... pergi kemana2 aku akan ajak sekali jek... bkn sbb aku x ikhlas tp sebb asyik aku jek yg mengharap... smpai aku terasa dipermain kan... ajak org nie org nie suruh ajak org nie dan seterusnye... aku dh x nk hidup mcm nie... aku ajak skali... bile diorg x nk diorg punye pasal... janji hidup ku tenang... dh x susah kan org lain..... biler susah kan hidup org bermula org yg bermuka talam nie hidup... terima kasih atas 2 org rakan ku yg bertalam. tanpa diorg aku tak sedar kehidupan nie mcm ner.... haahaha.... akan ku terus kan kehidupan nie....

No comments: